Η απεικόνιση του ανέμου

E350 ABS/TCS

5.295

Στην τιμή δε συμπεριλαμβάνονται μεταφορικά και έξοδα πινακίδας

Ο Δυνατότερος Κινητήρας της Κατηγορίας

Ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 349cc, διαθέτει έναν υψηλό λόγο συμπίεσης (11,8:1), αποδίδοντας 37 ίππους και 38Nm ροπής, ενώ παράλληλα διατηρείται η κατανάλωση σε χαμηλά επίπεδα. Η υψηλή σχέση συμπίεσης επιτυγχάνεται χάρη στην εξειδικευμένη τεχνογνωσία του εργοστασίου στην επεξεργασία μετάλλων, στις σύγχρονες μεθόδους χύτευσης και στο σχεδιασμό των δομικών στοιχείων του κινητήρα.

Στάνταρ Traction Control

To σύστημα Traction Control ανήκει στο στάνταρ εξοπλισμό του 350Ε, ελέγχοντας την περιστροφή του πίσω τροχού, διατηρώντας έτσι πάντα την ισορροπία στην δυναμική συμπεριφορά του scooter και τη βέλτιστη κατανομή της δύναμης που κατεβαίνει στην άσφαλτο.

Σύστημα Keyless 3.0

To νέας γενιάς σύστημα Keyless 3.0, διαθέτει μια ακόμη πιο εξελιγμένη κρυπτογράφηση, που αναγνωρίζει εύκολα το κλειδί σε απόσταση μικρότερη του 1,5 μέτρου από τον αισθητήρα. Μόλις μεγαλώσει αυτή η απόσταση το 350Ε κλειδώνει αυτόματα, ενώ το σύστημα διαθέτει και τη διεθνή πιστοποίηση αδιαβροχοποίησης IP67. Η σημαντική δυνατότητα του συστήματος είναι ότι το κλειδί μπορεί να επικοινωνήσει με τον αισθητήρα, ακόμη και όταν έχει αφαιρεθεί εντελώς η μπαταρία από το scooter, διασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο ότι το όχημα δεν θα μείνει κλειδωμένο και ακινητοποιημένο.

Δύο Χαρτογραφήσεις Απόδοσης

Ο αναβάτης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε δύο power modes (Ε για πιο οικονομική οδήγηση σε μεγάλες διαδρομές και S για πιο σπορ συμπεριφορά) μέσω ενός κουμπιού στα δεξιά χειριστήρια. Ανεξάρτητα από την επιλογή του power mode, το σύστημα περνάει αυτόματα στην χαρτογράφηση “S” μόλις οι στροφές του κινητήρα ξεπεράσουν τις 7.000, ώστε να εξασφαλίζεται άμεση απόκριση, για παράδειγμα σε περίπτωση προσπέρασης. Το εξελιγμένο σύστημα ψεκασμού της Bosch, με ακόμη περισσότερα δεδομένα επεξεργασίας, συμβάλλει τα μέγιστα στην γραμμική απόδοση και την βέλτιστη παραγωγή ισχύος.

Έγχρωμη Οθόνη TFT

Τα όργανα του 350Ε αποτελούνται από μία έγχρωμη TFT οθόνη, η οποία διαθέτει τέσσερα θεματικά interfaces (Recreation, Race, Street και Simplicity) και αυτόματη προσαρμογή σε προβολή ημέρας/νύχτας, ανάλογα με τις συνθήκες φωτός του περιβάλλοντος. Το πλήθος των χρήσιμων πληροφοριών που προβάλλονται περιλαμβάνουν την πίεση των ελαστικών, ενώ διαθέτει και δυνατότητα σύνδεσης μέσω Bluetooth με το κινητό του αναβάτη.

Μεγάλη και Ρυθμιζόμενη Ηλεκτρικά Ζελατίνα

Η ψηλή και πλατιά ζελατίνα του 350E, προστατεύει αποτελεσματικά τον αναβάτη, με τον αέρα να απομακρύνεται τόσο από το σώμα όσο και από το κράνος του. Είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη μέσω ενός κουμπιού αυξάνοντας παράλληλα το ύψος κατά 100mm.

Σύστημα Ελέγχου Πίεσης των Ελαστικών

Το υψηλής ακρίβειας σύστημα TPMS παρακολουθεί και ενημερώνει για τη σωστή πίεση και θερμοκρασία των ελαστικών και προειδοποιεί σε περίπτωση μη φυσιολογικής πίεσης στην οθόνη του 350E.

Πρακτικά Ντουλαπάκια & Διπλή Θύρα Φόρτισης USB

Κάτω από το τιμόνι και στο πάνω μέρος της ποδιάς, υπάρχουν δύο αποθηκευτικά ντουλαπάκια με μεγάλο χώρο για έγγραφα, κινητό τηλέφωνο ή άλλα αντικείμενα.

Το αριστερό ντουλαπάκι διαθέτει διπλή θύρα ταχείας φόρτισης USB (Type A+ και Type C). Και οι δύο θύρες υποστηρίζουν τα πιο δημοφιλή πρωτόκολλα φόρτισης, όπως το QC2.0/3.0 για όλους τους τύπους κινητών τηλεφώνων. Η κάθε θύρα μπορεί να φορτίσει με ισχύ 18W.

Full LED Φωτιστικά Σώματα

Όλα τα φωτιστικά σώματα του 350Ε είναι τεχνολογίας LED. Στο  μπροστινό τμήμα έχει τοποθετηθεί μια συστοιχία 6 LED για να επιτευχθεί η φυσική δέσμη με δυνατή ένταση και μεγάλη διασπορά, ώστε να αυξηθεί το επίπεδο ασφάλειας κατά την οδήγηση σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού. Ο μπλε DRL φωτισμός δημιουργεί μια ιδιαίτερα εντυπωσιακή όψη, ενώ το αιχμηρό σχήμα στο τμήμα της ουράς το κάνει να ξεχωρίζει χάρη στην φουτουριστική του εμφάνιση.

Δικάναλο Σύστημα ABS

To 350E διαθέτει ένα τελευταίας γενιάς δικάναλο σύστημα ABS, διατηρώντας υψηλά τα επίπεδα ασφάλειας κάτω από όλες τις οδηγικές συνθήκες.

Φρένα με Ακτινική Δαγκάνα J.Juan

Η ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα του μπροστινού φρένου με τα τέσσερα έμβολα, προέρχεται από την J.Juan που υπογράφει την αποτελεσματικότητα της πέδησης.

Πρακτικά Τοποθετημένο Χειρόφρενο

Η μανέτα του πίσω φρένου είναι εφοδιασμένη με ένα εύκολο στη λειτουργία σύστημα που την κρατάει πατημένη, όσο το 350Ε παραμένει σταθμευμένο, διασφαλίζοντας ότι το scooter θα παραμείνει ασφαλές ακόμη και όταν παρκάρετε σε δρόμους με μεγάλη κλίση.

Αναρτήσεις με Ειδικά Μελετημένες Ρυθμίσεις

Το τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 41mm, εδράζεται σε δύο πλάκες, όπως συμβαίνει στις αναρτήσεις των μοτοσυκλετών, συνδυάζοντας την άνεση στις χαμηλές ταχύτητες και τη σταθερότητα σε πιο γρήγορους ρυθμούς οδήγησης. Ο σχεδιασμός του μειώνει τις μη αναρτώμενες μάζες , με αντίστοιχα οφέλη στη δυναμική συμπεριφορά του 350Ε. Οι ρυθμίσεις των πίσω αμορτισέρ είναι μελετημένες, ώστε να ανταποκρίνονται στην αυξημένη ιπποδύναμη που έχουν να διαχειριστούν, αλλά και τις μεγαλύτερες τουριστικές δυνατότητες που διαθέτει η ναυαρχίδα των scooters της ZONTES.

Μεγάλης Χωρητικότητας Ρεζερβουάρ

Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ στα 16,5L, προσφέρει υψηλή αυτονομία στο 350E.

Μεγάλος Αποθηκευτικός Χώρος

Κάτω από τη σέλα υπάρχει μεγάλος αποθηκευτικός χώρος που μπορεί να φιλοξενήσει δύο κράνη και μικροαντικείμενα του αναβάτη.

Θερμαινόμενα γκριπ και Χούφτες

Στο στάνταρ εξοπλισμό του 350Ε ανήκουν τα θερμαινόμενα γκριπ αλλά και οι προστατευτικές χούφτες για τα χέρια, κάνοντας ακόμη πιο άνετη την οδήγηση το χειμώνα.

Ρυθμιζόμενο τιμόνι

Το αλουμινένιο τιμόνι του 350Ε μπορεί να τοποθετηθεί σε δύο διαφορετικές θέσεις στο διαμήκη άξονα (εμπρός-πίσω), δίνοντας τη δυνατότητα στον αναβάτη να φέρει ουσιαστικά τη θέση οδήγησης στα μέτρα του. Πρόκειται για το μοναδικό scooter που παρέχει αυτή τη δυνατότητα. Επιπλέον, υπάρχει έτοιμη αναμονή για την τοποθέτηση βάσης στήριξης κινητού τηλεφώνου, χωρίς να απαιτείται κάποια μετατροπή.

Εργονομικά Μελετημένη Σέλα

Η σχεδίαση της σέλας είναι εργονομικά μελετημένη, παρέχοντας άνεση σε αναβάτη και συνεπιβάτη, με χώρους και σωστή ποσότητα αφρώδους υλικού.

Χρήσιμη σημείωση: Κάθε όχημα θα πρέπει να χρησιμοποιείται με τις σχάρες και τις χειρολαβές οι οποίες έχουν συναρμολογηθεί από το εργοστάσιο και η χρήση τους τυγχάνει εγκρίσεων τύπου.
Η χρησιμοποίηση aftermarket σχαρών τροποποιούν τον σχεδιασμό του οχήματος.

Τα οχήματα μπορεί να διαφοροποιηθούν από τον κατασκευαστή χωρίς ειδοποίηση. Οι φωτογραφίες που εμφανίζονται στο site μπορεί να διαφέρουν σε λεπτομέρειες. Παρακαλούμε ενημερωθείτε από το δίκτυο συνεργατών της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. για τις τελευταίες εξελίξεις στα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις προδιαγραφές των οχημάτων.