1. Τρόποι αγοράς
1.1 Μπορείτε να μου στείλετε προσφορά για την αγορά ενός μοντέλου;
Για προσφορά αγοράς μοντέλου, μετρητοίς, με χρηματοδότηση, με πιστωτική κάρτα, με προκαταβολή ή χωρίς προκαταβολή, επικοινωνήστε απευθείας με τα καταστήματα του δικτύου μας.
Αν επιθυμείτε η αγορά να γίνει από την έκθεσή μας, τότε για να λάβετε προσφορά, θα πρέπει να μας επισκεφθείτε στην έκθεσή μας.
1.2 Υπάρχει δυνατότητα ανταλλαγής παλαιού οχήματος;
Υπάρχει δυνατότητα ανταλλαγής του παλαιού σας οχήματος, σε συνεργασία με τα καταστήματα του δικτύου μας.
1.3 Τι δικαιολογητικά χρειάζονται για χρηματοδοτικό πρόγραμμα;
Τα απαραίτητα δικαιολογητικά είναι:
- Αστυνομική ταυτότητα.
- Πρόσφατο εκκαθαριστικό εφορίας (για ελεύθερους επαγγελματίες απαιτούνται τα δύο τελευταία εκκαθαριστικά).
- Μισθοδοσία τελευταίου μήνα ή τελευταίο ενημερωτικό σημείωμα σύνταξης (σε περίπτωση πρόσφατης συνταξιοδότησης προσκομίζεται η απόφαση συνταξιοδότησης).
1.4 Τι χρειάζεται για αγορά μέσω πιστωτικής κάρτας;
Για αγορά με κάρτα, αρκεί να υπάρχει διαθέσιμο υπόλοιπο στην πιστωτική σας κάρτα. Αν δεν διαθέτετε επαρκές υπόλοιπο, μπορείτε να επιλέξετε αγορά με προκαταβολή, μειώνοντας το ποσό που θα δεσμευτεί από το πιστωτικό όριο της κάρτας σας.
Δεκτές γίνονται οι πιστωτικές κάρτες VISA, MASTERCARD ή MAESTRO.
1.5 Ποιο είναι το επιτόκιο για αγορά με πιστωτική κάρτα;
Το επιτόκιο είναι 3,25% + Euribor 3M πλέον εισφοράς 0,6% του Ν.128 και ισχύει για αγορές από την έκθεσή μας και καταστήματα συνεργατών με δυνατότητα χρήσης του online μηχανισμού “Αγορά με Κάρτα” της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με τα καταστήματα του δικτύου μας για να ενημερωθείτε αν παρέχουν τη σχετική δυνατότητα.
2. Διαθεσιμότητα και Προπαραγγελίες Μοντέλων
2.1 Πότε θα είναι διαθέσιμο και ποια η τιμή για ένα νέο μοντέλο;
Η ημερομηνία έναρξης παραγωγής, διάθεσης και οι τιμές νέων μοντέλων γνωστοποιούνται όταν είναι ανακοινώσιμα, μέσω της ιστοσελίδας μας ή μέσω δελτίων τύπου στα ΜΜΕ.
Τα καταστήματα του δικτύου μας ενημερώνονται online για τα άμεσα διαθέσιμα μοντέλα και χρώματα, καθώς και για την πιθανή ημερομηνία παραλαβής τους.
Μόλις ανακοινωθεί επίσημα και αναρτηθεί στην ιστοσελίδα μας ένα νέο μοντέλο, μπορείτε να προχωρήσετε σε προπαραγγελία μέσω του δικτύου συνεργατών μας.
2.2 Βλέπω στο site σας ένα μοντέλο που δεν είναι διαθέσιμο για παραγγελία μέσω συνεργατών σας. Πού μπορώ να το βρω;
Το συγκεκριμένο χρώμα έχει εξαντληθεί από το απόθεμά μας και ενδέχεται να μην έχει προγραμματιστεί νέα εισαγωγή του προς το παρόν. Εμφανίζεται στο site, καθώς ορισμένοι συνεργάτες μας ενδέχεται να διαθέτουν απόθεμα.
3. Ισοδυναμία διπλωμάτων αυτοκινήτου
3.1 Έχω δίπλωμα αυτοκινήτου. Με ποιες προϋποθέσεις μπορώ να οδηγήσω όχημα 125cc;
Με άδεια οδήγησης αυτοκινήτου (Β) μπορείτε να οδηγήσετε μοτοσυκλέτα 125cc με τις προϋποθέσεις:
- Κατοχή της κατηγορίας Β για πάνω από έξι (6) έτη, και
- Συμπλήρωση της ηλικίας των είκοσι επτά (27) ετών
- Υποχρεωτική πρακτική εκπαίδευση πέντε (5) μαθημάτων και αναγραφή κωδικού “121” στο δίπλωμα
Αν έχετε άδεια οδήγησης αυτοκινήτου (Β) και μοτοποδηλάτου (ΑΜ), τότε μπορείτε να οδηγήσετε μοτοσυκλέτα έως 125cc με τις προϋποθέσεις:
- Κατοχή της κατηγορίας Β για πάνω από τέσσερα (4) έτη
- Κατοχή της κατηγορίας μοτοποδηλάτου για πάνω από τέσσερα (4) έτη
- Συμπλήρωση της ηλικίας των είκοσι επτά (27) ετών
4. Δοκιμαστική οδήγηση (Test Ride)
4.1 Θα ήθελα ένα test ride σε ένα συγκεκριμένο μοντέλο.
Λόγω της μεγάλης γκάμας, δεν είναι εφικτό να υπάρχουν όλα τα μοντέλα διαθέσιμα για δοκιμή. Υπάρχει δυνατότητα σύντομης οδήγησης ορισμένων μοντέλων στην έκθεσή μας ή σε καταστήματα συνεργατών μας. Απαραίτητο είναι να φέρετε τον εξοπλισμό ασφαλείας και την αντίστοιχη άδεια οδήγησης. Απαιτείται επικοινωνία με το κατάστημα για επιβεβαίωση και ραντεβού. Διαθέσιμα μοντέλα για test ride:
Αττική:
Υπόλοιπη Ελλάδα:
Βρείτε μέσα από τη σελίδα του μοντέλου αν υπάρχει διαθέσιμο test ride.
5. Αξεσουάρ και Ανταλλακτικά
5.1 Θέλω να προμηθευτώ ένα ανταλλακτικό/αξεσουάρ.
Μπορείτε να παραγγείλετε ανταλλακτικά ή αξεσουάρ μέσω του δικτύου συνεργατών μας. Επικοινωνήστε με το πλησιέστερο κατάστημα για διαθεσιμότητα και τιμές.
Εάν επιθυμείτε προμήθεια εξαρτημάτων από την εταιρεία μας, θα πρέπει να τα παραλάβετε από το υποκατάστημά μας στην Καλλιθέα, Θησέως 309. Μπορείτε να επισκεφθείτε το κατάστημα για πληροφορίες ή να τηλεφωνήσετε στο 210-9403243 μεταξύ 11:00 και 14:00, εκτός Σαββάτου και Κυριακής.
5.2 Μπορείτε να μου στείλετε ένα ανταλλακτικό;
Η εταιρεία δεν εκτελεί αποστολές ανταλλακτικών σε ιδιώτες.
Για τη δυνατότητα αποστολής τους, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το δίκτυο συνεργατών μας.
5.3 Πώς μπορώ να μάθω την τιμή ενός ανταλλακτικού;
Για να πληροφορηθείτε τις τιμές διάθεσης των ανταλλακτικών:
- Επισκεφθείτε το υποκατάστημά μας στην Καλλιθέα, Θησέως 309.
- Τηλεφωνήστε στο 210-9403243 μεταξύ 11:00 και 14:00, εκτός Σαββάτου και Κυριακής.
- Απευθυνθείτε σε συνεργάτη μας στην περιοχή σας.
5.4 Τι κάνω σε περίπτωση καθυστέρησης παραλαβής ανταλλακτικών;
Επικοινωνήστε με το συνεργείο ή το κατάστημα όπου κάνατε την παραγγελία για ενημέρωση σχετικά με την κατάσταση της παραγγελίας σας.
Βεβαιωθείτε ότι η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί από το κατάστημα και σημειώστε την ημερομηνία καταχώρησης.
Αν η πληροφόρηση που λάβατε δεν σας ικανοποιεί, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας. Για να σας εξυπηρετήσουμε καλύτερα, θα χρειαστούμε τον αριθμό παραγγελίας που έχει καταχωρηθεί στο σύστημά μας.
6. Έγγραφα Χρήσης και Συντήρησης
6.1 Χρειάζομαι το Βιβλίο Χρήσης και Συντήρησης για το όχημά μου.
Τα οχήματα συνοδεύονται από το Γενικό Βιβλιάριο Χρήσης και Συντήρησης με χρήσιμες οδηγίες. Αν δεν το έχετε παραλάβει, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το κατάστημα πώλησης.
Για το ειδικό Βιβλίο Χρήσης και Συντήρησης του κάθε μοντέλου, επισκεφθείτε τη σελίδα του μοντέλου στην ιστοσελίδα μας και κατεβάστε το από την ενότητα “Owner’s Manual”.
Αν το μοντέλο δεν είναι πλέον διαθέσιμο στην ιστοσελίδα μας, επισκεφθείτε ένα συνεργείο του δικτύου για να λάβετε το βιβλίο σε ηλεκτρονική μορφή ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας. Θα χρειαστείτε τον πλήρη 17ψήφιο αριθμό πλαισίου του οχήματός σας, που αναγράφεται στην άδεια κυκλοφορίας στο πεδίο (Ε).
6.2 Χρειάζομαι το Πρόγραμμα Συντήρησης για το όχημά μου.
Το πρόγραμμα συντήρησης βρίσκεται στη σελίδα του μοντέλου στην ιστοσελίδα μας.
Αν το μοντέλο δεν είναι πλέον διαθέσιμο στην ιστοσελίδα μας, τα συνεργεία έχουν πρόσβαση στα προγράμματα συντήρησης.
Επισκεφθείτε ένα συνεργείο του δικτύου για να λάβετε το πρόγραμμα συντήρησης σε ηλεκτρονική μορφή ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας. Θα χρειαστείτε τον πλήρη 17ψήφιο αριθμό πλαισίου του οχήματός σας.
6.3 Χρειάζομαι το Service Manual για το όχημά μου.
Το Service Manual δεν διατίθεται.
Προτείνουμε να απευθυνθείτε σε ένα συνεργείο για τεχνική υποστήριξη.
7. Service, Εγγύηση και Τεχνική Υποστήριξη
7.1 Πόσο θα μου κοστίσει ένα service;
Τα συνεργαζόμενα συνεργεία είναι ανεξάρτητες επιχειρήσεις. Οι τιμές για τις εργασίες καθορίζονται από τα ίδια, ελεύθερα και ανταγωνιστικά.
Μπορείτε να έχετε εκτίμηση του κόστους κάθε service μέσα από τη σελίδα του κάθε μοντέλου στο site μας. Εκεί θα βρείτε:
- Την πιο πρόσφατη έκδοση του Προγράμματος Συντήρησης
- Τον εκτιμώμενο χρόνο εργασίας για κάθε service
- Τις ενδεικτικές τιμές αναλώσιμων ανταλλακτικών
7.2 Πού καταγράφονται τα service του οχήματος;
Τα συνεργαζόμενα συνεργεία καταχωρούν τις πληροφορίες για το service του οχήματός σας μέσω online συστήματος με την εταιρεία. Έτσι, διασφαλίζεται η συνέχιση της εγγύησης.
Για να κρατήσετε δικό σας ιστορικό, ζητήστε από το συνεργείο να καταγράψει τις εργασίες στο έντυπο όρων εγγύησης, στο πεδίο “SERVICE”.
7.3 Έχω χάσει το βιβλιάριο καταγραφής service. Πώς μπορώ να το λάβω;
Τα συνεργεία έχουν πρόσβαση στο ηλεκτρονικά καταγεγραμμένο ιστορικό service.
Επισκεφθείτε ένα συνεργείο του δικτύου για να αντιγράψετε το ιστορικό σε νέο έντυπο.
7.4 Πώς μπορώ να υποβάλω αίτημα εγγύησης για το όχημά μου;
Διαβάστε προσεκτικά το Owner’s Manual και το έντυπο Όρων Εγγύησης που σας παραδόθηκαν με την αγορά του οχήματος.
Απευθυνθείτε σε ένα συνεργαζόμενο συνεργείο για τη διεκπεραίωση του αιτήματος εγγύησης. Το συνεργείο είναι αρμόδιο για να πραγματοποιήσει έλεγχο, διάγνωση και να υποβάλει την αίτηση εγγύησης προς το εργοστάσιο.
Το συνεργείο θα σας ενημερώσει για την πορεία του αιτήματός σας.
Βρείτε το πλησιέστερο συνεργαζόμενο συνεργείο:
- ZONTES Μοτοσυκλέτες: Κάντε κλικ στον σύνδεσμο
- ZONTES Scooters: Κάντε κλικ στον σύνδεσμο
7.5 Πώς μπορώ να συνδέσω το κινητό μου στην οθόνη;
Εφόσον η οθόνη του οχήματός σας υποστηρίζει συνδεσιμότητα, για να συνδεθείτε κατεβάστε την εφαρμογή Carbit Ride από το App Store ή το Google Play Store.
7.6 Δεν εμφανίζονται οι ενδείξεις πίεσης και θερμοκρασίας των ελαστικών (TPMS) στην οθόνη μου. Τι πρέπει να κάνω;
Ενδέχεται να έχει χαθεί η σύνδεση με κάποιον αισθητήρα. Δοκιμάστε να επαναφέρετε τη σύνδεση ή απευθυνθείτε σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο για βοήθεια.
8. Επικοινωνία και Υποστήριξη
8.1 Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στην ιστοσελίδα μας.
Η τηλεφωνική επικοινωνία δεν είναι ο καταλληλότερος τρόπος, καθώς το τηλεφωνικό κέντρο και οι αρμόδιοι μπορεί να είναι απασχολημένοι.
Ώρες λειτουργίας της εταιρείας:
- Δευτέρα – Παρασκευή: 09:00 – 17:00
- Τηλ.: 210 9403243